JAPANSKI poslovni model za naše firme!!

 

JAPANSKI poslovni model za naše firme!!

21/09/2017

Obuka Razvojne agencije Srbije i japanske Agencije za međunarodnu saradnju.  PODRŠKU mentora dosad je iskoristilo više od 1.600 mikro, malih i srednjih preduzeća i preduzetnika kroz programe Razvojne agencije Srbije

to: ilustracija-pixabay

Ovaj vid pomoći privredi razvijen je u saradnji sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju (JICA). Mentoring će sada preći granice Srbije, jer će ga RAS i JICA preneti i kolegama u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji.

– Japanska agencija za međunarodnu saradnju je već duže od 40 godina angažovana na razvoju malih i srednjih preduzeća u brojnim zemljama sveta i ima iskustvo od više od 470 projekata, dok je trenutno 30 u toku – istakao je Tošijuki Nakamura, generalni direktor Sektora za industrijski razvoj i javnu upravu JICA. – Drago nam je da ćemo ovo iskustvo nastaviti da primenjujemo i u daljem razvoju mentoringa u regionu Zapadnog Balkana. Kroz novu fazu projekta, JICA će uvesti i KAIZEN metod u postojeću uslugu mentoringa sa ciljem da MSPP uz kontrolu kvaliteta unaprede i sopstvenu produktivnost.

Istraživanje Razvojne agencije Srbije o značaju mentoring podrške u Srbiji pokazalo je da je čak 98 odsto korisnika izrazilo želju da dobije dodatnu mentorsku podršku, a 90 odsto je istaklo da su uz pomoć podrške mentora unapredili svoje poslovanje.

– U naredne tri godine, uz podršku JICA i saradnju sa regionalnim razvojnim agencijama imamo mogućnost da MSPP u Srbiji pružimo unapređenu uslugu mentoringa, i da zajedno sa partnerima ta znanja proširimo i primenimo i u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji – rekla je Ana Žegarac, direktor sektora za planiranje i razvoj RAS.

KAIZEN KONGRES

JAPANSKI poslovni model biće tema KAIZEN kongresa koji Menadžment centar Beograd organizuje u hotelu „Zira“.

– Svi razumeju da japanska privreda svakome mora da bude uzor, ali manje se razume da nije reč uvek o makroekonomiji, već o koracima koji se prave tu oko nas, na dnevnom nivou – objašnjava Bojan Šćepanović, direktor Menadžment centra Beograd. – KAIZEN filozofija podrazumeva kontinuirana poboljšanja svih, uvek i na svakom mestu. Pokreće veliki broj malih poboljšanja koje u zbiru daju veliki rezultat. Ovu filozofiju primenila je i čuvena „Tojota“ još u prošlom veku.

[crellyslider alias=“bannerfront300x600″]

EKONOMIJA