U Vizitorskom centru u Topoli predstavljen projekat “Plodovi oplenačkih gazdinstava na klik do trpeze”

PR tekst KLAVIRSKI KUTAK-unapredite svoje muzičke sposobnosti

Topola- Centar za ravnomerni regionalni razvoj u saradnji sa partnerima i saradnicima–Udruženjem žena “Oplenac” i Turističkom organizacijom “Oplenac” Topola, organizovao je u četvrtak 15 decembra u Vizitorskom centru konferenciju za medije -kako bi upoznao javnost sa ciljevima i očekivanim rezultatima projekta “Plodovi oplenačkih gazdinstava na klik do trpeze”

Inicijativa je deo Regionalnog programa lokalne demokratije na zapadnom Balkanu 2 (ReLOaD2), koji finansira Evropska unija a sprovodi Program Ujedinjenih nacija (UNDP). Prisutnima su se na konferenciji obratili: Vladimir Radojković, predsednik opštine Topola, Vanesa Belkić, izvršna direktorka Centra za ravnomerni regionalni razvoj iz Beograda i Snežana Marinković, predsednica Udruženja žena “Oplenac” Topola.

U Topoli se od sredine oktobra ove godine sprovodi projekat “Plodovi oplenačkih gazdinstava na klik do trpeze” čiji je cilj podrška digitalnoj transformaciji poslovanja malih poljoprivrednih gazdinstava čiji su nosioci žene, kao i uspešnom plasmanu njihovih domaćih proizvoda na onlajn tržište.

Poljoprivrednice iz Topole koje su nosioci registrovanog poljoprivrednog gazdinstva, kao i one koje su radno angažovane u gazdinstvima registrovanim na drugo lice, mogu postati korisnice jednog ili više vidova tehničke podrške, koja će im biti na raspolaganju do maja 2023. godine. Za izbor korisnica raspisan je javni poziv, a više detalja dostupno je na sledećem linku:

https://centrir.org/javni-poziv-za-pruzenje-tehnicke…/

Odabrane poljoprivrednice će pohađati četiri praktične radionice na kojima će steći osnovna znanja i veštine neophodne za prodaju domaćih proizvoda preko interneta i društvenih mreža, stoji na sajtu opštine-topola.rs.

Poseban vid podrške će dobiti 15 poljoprivrednih gazdinstava koja imaju godove domaće proizvode, što uključuje: kreiranje ili redizajn Fejsbuk stranice ili Instagram profila; uključivanje u trenutno najposećeniju Fejsbuk grupu za trgovinu domaćim proizvodima – “Mali proizvođači hrane u Srbiji”, profesionalno fotografisanje proizvoda i pripremu priče o gazdinstvu za postavljanje na društvene mreže; nabavku ambalaže (tegle, flaše), grafički dizajn i štampu etiketa za ambalažu, kao i ispitivanje hemijske i mikrobiološke ispravnosti domaćih proizvoda u sertifikovanim laboratorijama.

Topola.rs

yt

PRIJATELJ  TEKSTA

SRBIJA GRADOVI VESTI GRADA VESTI GRADA TOPOLA