- Izvor: rtp.rs
16/03/2021
Ćuprija- Rupe na putu, polomljene klupe, divlje deponije, oštećene kante za smeće ili bilo koji drugi komunalni problem Ćupričani će ubuduće moći da na jednostavan način prijave putem aplikacije “Ćuprija”, na svim mobilnim “pametnim” uređajima.
Prema rečima zamenika predsednika opštine Ćuprija Vladimira Vasiljevića, jedna od prednosti upotrebe ovakve aplikacije jeste poboljšanje komunikacije između građana i komunalnih službi, a prevashodno pravovremeno rešavanje različitih komunalnih problema.
Sve podnete prijave biće prosleđene nadležnim službama, a građani će u najkraćem roku dobiti odgovor dokle se stiglo sa rešavanjem problema koji su prijavili.
„Aplikacija će imati i jedan dodatni servis podrške, koji će prijavljene komunalne probleme razvrstavati po odeljenjima i službama koje njima treba da se bave. Primera radi, ako je reč o rupi na putu taj problem će biti prosleđen JKP “Ravno 2014”, ako se radi o iznošenju smeća to se prosleđuje preduzeću PWW i tako dalje. Sem toga, građani će u najkraćem mogućem roku biti obaveštavani o statusu prijave, odnosno o tome dokle se stiglo sa rešavanjem. Cilj je da se iskoreni nagomilavanje problema koji ne da nisu rešavani, već na njih niko nije reagovao, što se dešavalo u prošlosti. To ćemo postići tako što će službe biti u obavezi da u roku od 48 sati učine nešto po prijavi.“
Foto: TV Pomoravlje
Aplikacija “Ćuprija” je besplatna, a može se naći na Google Play prodavnici, servisu App Store i App Gallery. Pored opcije prijave komunalnih problema, aplikacija korisnicima takođe nudi sve važne informacije i aktuelne vesti iz opštine Ćuprija, prenosi portal TV Pomoravlje.
Pokretanjem ovakve aplikacije želimo da dodatno poboljšamo komunikaciju sa građanima, te ih pozivamo da je ubuduće aktivno koriste, daju predloge i sugestije, i tako ukazuju na neke od problema koje treba rešiti kako bi grad bio što uređeniji i lepši – zaključuje Vladimir Vasiljević.