U sali Vizitorskog centra u Topoli uspešno završen projekat obuke iz digitalnog marketinga „Nove veštine za nove poslove“

PR tekstVELINGTON ČIZME – ŠARENI IZBOR ZA SIVE KIŠNE DANE

Topola-Juče je u prepunoj sali Vizitorskog centra u organizaciji RBC iz Kragujevca, uspešno završen projekat obuke iz digitalnog marketinga “Nove veštine za nove poslove“.

Učesnici projekta su u periodu od 15.12.2022. do 10.04.2023. uspešno prošli obuke i postali nosioci potvrda- sertifikata. Ovi sertifikati su potvrda o uspešno završenoj obuci koju je sprovodio RBC iz Kragujevca u partnerstvu sa Udruženjem “IUVENIS“ Topola.
Inicijativa i projekat deo su Regionalnog Programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu 2 koji je finansirala EU a sprovodio UNDP.

Od samog početka realizacije Turistička organizacija “Oplenac“ Topola pokazala se kao stabilan partner u izvršenju svih zadataka i ciljeva kako bi projekat bio uspešno realizovan.
Završnu aktivnost pratio je i prigodan koktel u skladu sa turističkim proizvodima koje neguje Topola kao destinacija, sa akcentom na tradicionalnu gastronomiju .

Seosko turističko domaćinstvo “Jovanović“ je dostojno reprezentovalo gastronomsku ponudu našeg kraja uz poziv svima da dođu u Topolu i uživaju u kompletnoj ponudi koja podrazumeva spomeničko nasleđe, vinski turizam i naše divne manifestacije.

Izvor. foto : TO Oplenac

yt

PRIJATELJ  TEKSTA

VESTI GRADA VESTI GRADA TOPOLA