Ćuprija-Osnovna škola „Vuk Karadžić“ iz Ćuprije i ove godine učestvuje u međunarodnom projektu „ČAROBNA INTERKULTURALNA MREŽA PRIJATELjSTVA“.
Foto: Dragana Blagojević
U ovom projektu, tokom prethodna četiri modula je učestvovalo više od 1500 škola iz 74 zemlje sveta .
Ove godine se realizuje 5. modul koji se zove „KALEIDOSKOP VRLINA“. Ove godine isti je odziv učesnika kao i u prethodnim modulima.
Projekat „ČAROBNA INTERKULTURALNA MREŽA PRIJATELjSTVA “ ostvaruje 4 cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a.
Projekat se realizuje u periodu od 5.10. do 7.12.2022. Učesnici svake nedelje dobijaju novi zadatak. Imaju slobodu u načinu realizacije samih zadataka.
Prvi zadatak je glasio : Radoznalost.
Učenici OŠ “ Vuk Karadžić “ su prvi zadatak uz pomoć mentora projektnih aktivnosti, Dragane Blagojević uradili ovako:
1.čas : ANKETA ( sproveli smo anketu na temu da li je radoznalost vrlina ili mana ; anketirano je 2 odeljenja petog razreda, 1 odeljenje sedmog i 1 odeljenje osmog razreda ).
DOMAĆI ZADATAK: Učenici petog razreda su imali zadatak da pronađu književne tvorevine koje govore o radoznalosti; a učenici sedmog i osmog razreda da „izguglaju“ i pronađu tekstove na temu – radoznalost
2.čas : KNjIŽEVNIM DELIMA I GUGLOVANjEM ( svako odeljenje je imalo svog predstavnika koji je na osnovu prikupljenih podataka iz književnih dela i sa Gugl pretraživača pripreme argumente kako bi odbranili tvrdnje svog odeljenja pozivajući se na izvore )
3. čas : OKRUGLI STO ( debata predstavnika odeljenja)
- čas : INTERAKTIVNA JAVNA PREZENTACIJA ( javno prezentovanje je realizovano kao igrokaz koji se zvao „RADOZNALOST – DOBITAK ILI GUBITAK“. Autor igrokaza je učenica 7. razreda, Vasilisa Milojković. Prezentacija je održana u odeljenju 3. razreda. Po završetku igrokaza učenici trećeg razreda su analizirali i igrokaz i argumentpvali svoj stav o radoznalosti).